Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
SW: Przeznaczenie
Scythe

Olbrzymie roboty w latach 20 XX wieku? W Scythe to norma!

Pokemon Sun and Moon

Zapraszamy do świata Pokemon!

fuse

Gra która podbiła USA już u nas!

Slider 1

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego na ul. Strzeleckiej 44 w Poznaniu

» » » Neuroshima Bohater ^3
Neuroshima Bohater ^3

Neuroshima Bohater ^3

Portal

Dostępność: Dostępny u dystrybutora - Wysyłamy w ciągu tygodnia

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty (ul. Strzelecka 44, Poznań) - 0,00 zł
Kurier - 15,00 zł
Paczkomaty - 9,50 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 14,90 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 15,50 zł

Kod EAN: 9788360525357

Wydanie:

Cena: 16,80 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy

W podręczniku znajdziemy:

  1. Poznaj sekrety Tornado
    Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
  2. Przybądź z Europy
    To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
  3. Zostań Mistrzem Sztuk Walki
    Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
  4. Typhoon Village
    Nowe Pochodzenia dla graczy.
  5. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
    Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
  6. Arsenał Eda Rednecka
  7. Ujarzmij maszynę Molocha
    Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
  8. Księga Montera
    Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
  9. Rozwiń swoją profesję
    Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Opinie o Plan-Sza w Okazje.info
Pobieranie danych...