Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
SW: Przeznaczenie
Scythe

Olbrzymie roboty w latach 20 XX wieku? W Scythe to norma!

Pokemon Sun and Moon

Zapraszamy do świata Pokemon!

fuse

Gra która podbiła USA już u nas!

Slider 1

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego na ul. Strzeleckiej 44 w Poznaniu

Świat Dysku - SekaryŚwiat Dysku - SekaryŚwiat Dysku - Sekary
Świat Dysku - SekaryŚwiat Dysku - SekaryŚwiat Dysku - Sekary

Świat Dysku - Sekary

Phalanx Games Polska

Dostępność: Dostępny u dystrybutora - Wysyłamy w ciągu tygodnia

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty (ul. Strzelecka 44, Poznań) - 0,00 zł
Kurier - 15,00 zł
Paczkomaty - 9,50 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 25,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 25,50 zł

Liczba graczy: 1-4

Czas rozgrywki: 30 minut

Wydanie:

Instrukcja:

Wiek: 14+

Cena: 131,60 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Trzecia gra w Świecie Dysku

 

Sekary zostały wynalezione przez Roberta Dearhearta, jako pierwszy system tele-komunikacji. Wykorzystując złożoną technologię semaforową, operatorzy Sekarów przekazywali wiadomości przy użyciu szeregu lamp migawkowych, ustawionych na wysokich wieżach. Wiadomości były wypatrywane przez teleskop ustawiony na kolejnej wieży, oddalonej o ok. 20 mil. Wynalazca założył wówczas Kompanię Semaforową Wielki Pień, która rozbudowała sieć wież na całych Równinach Sto, aż do Ramtopów oraz przez Nienazwany Kontynent aż do Genui.

 

Kompania Dearhearta została przejęta przez koncern biznesowy finansisty Reachera Gilta, którego bezlitosna polityka sprawiła, że Sekary stały się główną metodą przekazywania wiadomości w znacznej części Dysku. Stary system pocztowy, zarządzany przez Urząd Pocztowy Ankh-Morpork, szybko został zapominany.

 

Teraz jednak, mianowany przez Lorda Vetinariego nowy Poczmistrz Urzędu Pocztowego, niejaki Moist von Lipwig, zapowiedział odwet. Rzucone Kompani Wielkiego Pnia wyzwanie rozpoczyna wyścig przez kontynent. Komu pierwszemu uda się dostarczyć wiadomość z Ankh-Morpork do Genui – Poczmistrzowi, czy Sekarom?

 

Świat Dysku: Sekary” to trzecia po „Świat Dysku: Ankh-Morpork” i „Świat Dysku: Wiedźmy” gra planszowa z fantastycznego uniwersum Świata Dysku.

 

W grze wcielacie się w role operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów, używających skomplikowanego systemu lamp i migawek do przekazywania liter. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przesłanie słownej wiadomości – swojej wiadomości! Zatem słowa jak najszybsze możecie zamienić na byle przed innymi i wyciągnąć z tego właściwe wnioski… Chyba, że do wyścigu włączy się niejaki Moist von Lipwig i kierowany przez niego Urząd Pocztowy Ankh-Morpork – wtedy trzeba będzie przyjąć czasowe zawieszenie broni, by wspólnie dopiec zacofanym pocztowcom!


Świat Dysku: Sekary to szybka i pełna interakcji gra planszowa, w której pokażecie mistrzom słownych układanek, że do pracy w telegrafie Świata Dysku bardziej użyteczne są twarde łokcie, niż znajomość alfabetu.

 

Zawartość pudełka:

  • instrukcja
  • 1 kartonowa plansza
  • 16 drewnianych bloczków Lamp
  • 1 karta naklejek na bloczki Lamp
  • 36 kart Wiadomości
  • 12 kart Protokołu Naprawy
  • 8 kart Zgłoszenia Zdarzenia
  • 8 kart Logu Operatora
  • 48 Żakardów
  • 4 drewniane Pionki Graczy
  • 1 Znacznik Krasnoluda Głębinowego
  • 24 drewniane Znaczniki Przekazu
  • 12 drewnianych Pionków Wież Sekarowych
  • 1 drewniany Pionek Poczmistrza Urzędu Pocztowego
  • 1 karta Alfabetu Sekarowego
  • 1 klepsydra1
  • worek na Żakardy

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Opinie o Plan-Sza w Okazje.info
Pobieranie danych...